Όλα τα χαλιά φωτογραφίζονται από επαγγελματίες φωτογράφους, σε ουδέτερες συνθήκες με στόχο να αναπαρασταθούν τα χρώματα των χαλιών στην οθόνη σας, όπως ακριβώς θα τα βλέπατε κι από κοντά.
Όλα τα χαλιά που διατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα CarpetU2 έχουν ελεγχθεί και πιστοποιηθεί για την αυθεντικότητά τους από ειδικούς, πεπειραμένους εκτιμητές χαλιών. Ως εκ τούτου η εταιρεία μας δύναται να παρέχει, για κάθε χαλί ξεχωριστά, γραπτή εγγύηση που πιστοποιεί: α) το όνομα, β) την προέλευση, γ) τις διαστάσεις, δ) τον αριθμό των κόμπων και ε) τα υλικά ύφανσης του χαλιού.
Επίσης, το πιστοποιητικό παρέχει επεξηγηματικές πληροφορίες για την προέλευση και την ύφανση των χαλιών, για πιθανά ελαττώματα, καθώς και συμβουλές για τον καθαρισμό και τη φροντίδα τους.
Μπορείτε να αναζητήσετε ένα χαλί με έναν από τους τρεις παρακάτω τρόπους ή και συνδυασμό αυτών:
Στη σελίδα κάθε χαλιού κάτω από το κουμπί Προσθήκη στο Καλάθι, υπάρχει η επιλογή Προσθήκη στα Αγαπημένα. Τα Αγαπημένα είναι μία σελίδα στο site όπου μπορείτε να αποθηκεύετε τα χαλιά που σας αρέσουν ή σας ενδιαφέρουν για όσο χρονικό διάστημα επιθυμείτε. Με αυτό τον τρόπο θα μπορείτε στην επόμενη επίσκεψή σας στην ιστοσελίδα μας να τα ξαναβρείτε εύκολα και γρήγορα επιλέγοντας το κουμπί «Τα Αγαπημένα Μου» που βρίσκεται στο πάνω δεξί μέρος της σελίδας μας.
Επιλέξτε το χαλί που σας αρέσει και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί: "Προσθήκη στο Καλάθι" (Το χαλί θα παραμείνει κρατημένο στο καλάθι σας για τα επόμενα 120 λεπτά). Για να προχωρήσετε στην παραγγελία πατήστε το κουμπί “Προχωρήστε στην Πληρωμή”. Για να ολοκληρώσετε την παραγγελία θα πρέπει:
Όταν κάποιο χαλί έχει πουληθεί τότε αναγράφεται με κόκκινα γράμματα η λέξη “ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ” και δε μπορείτε να το προσθέσετε στο καλάθι σας.
Η ένδειξη “ΚΡΑΤΗΜΕΝΟ” υποδηλώνει πως ένα χαλί έχει αγοραστεί από κάποιον πελάτη αλλά η πληρωμή δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί. Εφόσον η πληρωμή ολοκληρωθεί η ένδειξη του χαλιού θα αλλάξει σε “ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ”.
Η ένδειξη “ΚΡΑΤΗΜΕΝΟ. Δοκιμάστε ξανά σε λίγες ώρες” εμφανίζεται δίπλα σ’ ένα χαλί, όταν κάποιος χρήστης το προσθέσει στο καλάθι του χωρίς να προχωρήσει σε παραγγελία ή αγορά. Μετά την πάροδο δύο ωρών κι εφόσον ο χρήστης δεν ολοκληρώσει την παραγγελία του, το χαλί ελευθερώνεται αυτόματα.
Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε ένα αυτόματο μήνυμα επιβεβαίωσης της παραγγελίας.
Αν η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί με επιτυχία αλλά δεν λάβατε μήνυμα επιβεβαίωσης ελέγξτε αν το e-mail έχει καταχωρηθεί στον φάκελο με την ανεπιθύμητη αλληλογραφία ή αν η διεύθυνση e-mail που δηλώσατε είναι λάθος. Διαφορετικά επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 2310481489 ή μέσω e-mail στο info@carpetu2.com.
Για να ακυρώσετε μια παραγγελία, θα πρέπει να μας στείλετε άμεσα e-mail στο info@carpetu2.com με το ανάλογο αίτημα. Αν η παραγγελία σας έχει διεκπεραιωθεί ή σταλεί από την αποθήκη μας τότε δεν υπάρχει δυνατότητα αλλαγής ή ακύρωσης.
Φυσικά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς για να κάνετε την παραγγελία. Σε αυτήν την περίπτωση η πληρωμή της παραγγελίας σας μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω τραπεζικής κατάθεσης ή με αντικαταβολή. Για λόγους ασφαλείας δεν είναι δυνατή η πληρωμή με πιστωτική κάρτα στην τηλεφωνική παραγγελία.
Η πληρωμή μπορεί να γίνει μ' έναν από τους τρεις (3) ακόλουθους τρόπους:
Στην αναγραφόμενη τιμή κάθε προϊόντος συμπεριλαμβάνεται ο προβλεπόμενος από την ελληνική νομοθεσία Φ.Π.Α..
Δεν υπάρχει κάποιο κόστος για την αποστολή της παραγγελίας σας. Είναι απολύτως δωρεάν.
Ο εκτιμώμενος χρόνος αποστολής εντός Ελλάδας είναι 1 έως 2 εργάσιμες μέρες.
Για τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης είναι 3 έως 6 εργάσιμες μέρες για τη στάνταρ αποστολή και 1 έως 2 μέρες για την αποστολή εξπρές.
Σε κάθε περίπτωση όμως μετά από κάθε αγορά που κάνετε, εμείς επικοινωνούμε μαζί σας και σας ενημερώνουμε για τον ακριβή χρόνο που θα χρειαστεί για να ολοκληρωθεί η παραγγελία σας.
Μόλις η παραγγελία σας παραδοθεί στη μεταφορική εταιρεία λαμβάνετε ένα μήνυμα από εμάς που σας ενημερώνει για το ότι η αποστολή σας έχει ξεκινήσει καθώς και για τον αριθμό της φορτωτικής με τον οποίον θα μπορείτε να ενημερώνεστε για την πορεία της αποστολής σας και να γνωρίζετε έγκαιρα ποια μέρα θα γίνει η παράδοση. Αφού ενημερωθείτε από εμάς μέσω e-mail με ποια εταιρεία κούριερ έχει γίνει η αποστολή της παραγγελίας σας, μπορείτε να πατήσετε σε ένα από τα παρακάτω link για να ενημερωθείτε για την πορεία της παραγγελίας σας: UPS, ACS, DHL.
Αν δεν σας βολεύει η μέρα παράδοσης μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή με τη μεταφορική εταιρεία στο τηλέφωνο που θα σας δώσουμε για να κανονίσετε μία άλλη μέρα παράδοσης ή να ζητήσετε να παραλάβετε εσείς το πακέτο από το πλησιέστερο κατάστημα της μεταφορικής εταιρείας.
Πάντα πακετάρουμε τα χαλιά μας με ιδιαίτερη φροντίδα και προσοχή για την αποφυγή ζημίας κατά τη μεταφορά. Συνεπώς μέχρι σήμερα δεν έχει σημειωθεί καμία ζημία σε κανέναν πελάτη μας. Αν ωστόσο η ζημία οφείλεται στη μεταφορά ενημερώστε μας αμέσως στο 2310481489 ή μέσω e-mail στη διεύθυνση info@carpetu2.com.
Ναι, μπορείτε να το επιστρέψετε σε διάστημα 14 ημερών από την ημέρα της παραλαβής.
Μέσα σε διάστημα 14 ημερών από την ημέρα της παραγγελίας επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικώς στο 2310481489, ή μέσω fax στο 2310 302600, ή μέσω e-mail στη διεύθυνση info@carpetu2.com για να μας ενημερώσετε ότι επιθυμείτε να επιστρέψετε το χαλί.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε το χαλί με κάποιο άλλο από την ηλεκτρονική μας συλλογή, αναλαμβάνουμε εμείς τα έξοδα της επιστροφής. Αν δεν μπορέσετε να βρείτε κάποιο άλλο χαλί για να κάνετε την αλλαγή, θα πρέπει δυστυχώς να επιβαρυνθείτε με τα έξοδα της επιστροφής. Τα έξοδα σε αυτή την περίπτωση εξαρτώνται από το βάρος του χαλιού σας. Για επιστροφές από Ελλάδα, για ένα χαλί μεσαίου μεγέθους τα έξοδα είναι περίπου 10 ευρώ και για επιστροφές από την υπόλοιπη ΕΕ τα έξοδα κυμαίνονται μεταξύ 40 και 45 ευρώ (ανάλογα με το βάρος του χαλιού). Συσκευάστε το χαλί κατά τρόπο παρόμοιο της παραλαβής. Στη συνέχεια θα λάβετε από εμάς μία ετικέτα επιστροφής μέσω e-mail και όλες τις οδηγίες για την επιστροφή. Φυσικά, αν το επιθυμείτε, μπορείτε να επιστρέψετε το χαλί με μία μεταφορική εταιρεία που θα επιλέξετε αναλαμβάνοντας τα έξοδα επιστροφής.
Σε περίπτωση επιστροφής από χώρα εκτός της ΕΕ θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα τελωνείου που ενδέχεται να προκύψουν. Για επιστροφές από χώρες εκτός της ΕΕ, δεν μπορούμε να οργανώσουμε την επιστροφή με την εταιρεία κούριερ που συνεργαζόμαστε, αλλά μπορούμε να σας δώσουμε πληροφορίες και να σας βοηθήσουμε.
Από τη στιγμή που παραλάβουμε και ελέγξουμε την κατάσταση του χαλιού, σας επιστρέφουμε το 100% των χρημάτων σας με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή μέσω του Paypal εντός 20 εργάσιμων ημερών.
Πρώτα γυρίζουμε το χαλί ανάποδα και το χτυπάμε με τα πόδια μας ώστε να απομακρύνουμε τη σκόνη που είναι βαθιά μέσα στο πέλος. Ένα χειροποίητο χαλί δεν το χτυπάμε με ράβδο γιατί υπάρχει κίνδυνος να σπάσουν οι κόμποι ή το υφάδι ή ακόμη και το στημόνι όπου είναι δεμένοι οι κόμποι. Έπειτα το γυρίζουμε από την κανονική του πλευρά και χρησιμοποιούμε την ηλεκτρική σκούπα. Δεν πιέζουμε ούτε τρίβουμε δυνατά το πέλος. Πάντα σκουπίζουμε προς την κατεύθυνση του πέλους και όχι κόντρα.
Βγάζετε το χειροποίητο χαλί στο μπαλκόνι ή στη ταράτσα του σπιτιού σας και αφήνετε να το χτυπήσει ο ήλιος για μία ώρα από το πίσω μέρος του. Με αυτόν τον τρόπο φεύγει η υγρασία και απομακρύνεται η σκόνη που έχει μαζευτεί με τον καιρό στη ρίζα του πέλους. Καθαρίζετε το χαλί με ηλεκτρική σκούπα όπως αναφέρεται πιο πάνω.
Χρησιμοποιείτε ένα διάλυμα από απορρυπαντικό για μάλλινα ρούχα ή ακόμη καλύτερα σαμπουάν για μαλλιά και χλιαρό νερό. Ανακατεύετε καλά το διάλυμα σε μια λεκάνη ώσπου να δημιουργηθεί αφρός. Με ένα καλά στραγγισμένο σφουγγάρι βουτηγμένο σε αυτό το διάλυμα σκουπίζετε το χαλί κομμάτι κομμάτι, πάντα προς την κατεύθυνση του πέλους. Μετά από αυτήν την διαδικασία τα χρώματα παίρνουν τη φυσική τους λαμπρότητα.
Ένα χειροποίητο χαλί ποιότητας αποτελείται από φυσικές ίνες και γι' αυτό πρέπει να αναπνέει και να αερίζεται. Τα χαλιά τυλίγονται προς την κατεύθυνση του πέλους σε βαμβακερό ή λινό ύφασμα (π.χ. σεντόνι) και αποθηκεύονται σε χώρο χωρίς υγρασία. Η ναφθαλίνη πρέπει να τοποθετείται στο χώρο αποθήκευσης και όχι μέσα στο χαλί.